Fuld digital arbejdsplads inkl. datamigrering på 3 måneder

Hjerteforeningen har fået nyt intranet og knyttet de frivillige tættere på organisationen ved hjælp af SharePoint og Office 365.

Blue Dock har med udgangspunkt vores Vanilla Intranet koncept på rekordtid udrullet fuld digital arbejdplads og intranet til de interne medarbejdere samt en løsning så de frivillige også kan logge på og arbejde via lokale sites baseret på Office 365. Derigennem får de øgede muligheder for at arbejdere tættere sammen med Hjerteforeningen samt sikre data behandles forsvarligt.

Intranettet er implementeret på SharePoint og understøtter organisationens visuelle identitet. Intranettet er et “Onepage” intranet hvor alt relevant og personligt indhold kan findes på forsiden så medarbejderen ikke skal bruge tid på at navigere frem og tilbage på undersider.

Fra fileshare til Office 365

Alle data fra fileshares og personlige drev er migreret til Office 365, udover øget effektivitet, optimeret tilgængelighed og øget backup så er der også en betragtelig økonomisk gevinst som betyder at hele projektet inkl. forankring er tilbagebetalt på under 12 måneder.

Projekt og sagshåndtering

Et element af løsningen var etablering af projekt, sags og afdelingssites. Dette blev gjort med udgangspunkt i standard Office 365 groups men med Blue Dock provisioningsmotor som bygger sitesene for brugerne, sikrer enartedhed, sikrer rettigheder samt optimerer den efterfølgende vedligeholdelse og kontrol. Alt sammen med respekt for Office 365 og sikrer at løsningen kan følge Microsoft opdateringscyklus.

GDPR

Et element af projektet var at gøre dem klar til understøttelse af GDPR. Som en del af migreringsprojektet fra fileshare til SharePoint og opbygning af sites i Office 365 blev GDPR inkluderet som en naturlig del så Hjerteforeningen sikrer at personfølsomme data bliver behandlet forsvarligt.

Fordele for Hjerteforeningen ved implementering af intranet fra Blue Dock:

  • Onepage intranet med alt relevant indhold tilgængeligt fra forsiden
  • Adgang fra alle mobile og webplatforme
  • Overskueligt, enkelt og følger organisationens visuelle identitet
  • Baseret på standard Sharepoint/ Office 365
  • Tilgang via Sharepoint app når medarbejdere ikke arbejder foran PC

Fordele for Hjerteforeningen og de frivillige ved frivilligsites på Office 365:

  • Hjerteforeningen kan publicere nyheder til frivillige direkte fra intranettet
  • GDPR opdateret. Personlige oplysninger er ikke længere placeret på lokale PC’er
  • Frivillige kan uploade dokumenter og spare tid på mails
  • Yammer: Frivillige kan sambejde bedre med andre frivillige
  • Fuld tilgængelighed, sikkerhed, adgang til data overalt og backup 24/7/365.
  • Tættere samarbejde mellem Hjerteforeningen og de frivillige.

Fordele for Hjerteforeningen ved migrering af data til Office 365:

  • Optimeret sikkerhed og backup
  • Kraftigt reducerede driftsomkostninger
  • Øget effektivitet og tilgængelighed via en moderne og digital platform

Kontakt os

kontakt os for et gratis tilbud

Ring til os på

+45 8853 9800