Gratis SharePoint supportaftale

gratis sharepoint supportaftale

Alle har ret til hurtig support, og I behøver ikke at skifte leverandør for at få en gratis supportaftale hos os på SharePoint og Office 365.

Når I får leveret en løsning på Office 365 eller SharePoint bliver I typisk tilbudt at tegne en “supportaftale”, som giver jer mulighed for at ringe eller skrive, hvis I har behov for hjælp. Typisk har denne “supportaftale” en månedlig omkostning eller krav om at I køber et minimum antal timer pr. måned.

Supportaftale og reaktionsevne

Vi binder ikke vores kunder til supportaftaler eller faste månedlige omkostninger for at få adgang til hjælp – Har I et problem eller en ændring så står vi klar til at hjælpe. Vi skriver gerne under på en kontrakt som sikrer Jer en acceptabel reaktionstid men det er ikke noget vi tager penge for.

Det koster kun den tid, vi bruger

Den eneste omkostning I har, er den tid vi bruger på opgaven og som vi har aftalt.

Når I sender en opgave til support@bluedock.dk, så svarer vi altid med en fast pris for løsning af jeres problem. I får samtidig adgang til vores kundesystem, hvor I kan se status på Jeres opgaver, omkostninger og fakturaer.

Dette giver jer en sikkerhed for at I ikke pludselig får en faktura på en nogle timer som I ikke havde forventet eller godkendt.

Hos os er alle ens.

Uanset om vi har leveret løsningen eller I har en anden primær leverandør, så står vi klar til at hjælpe jer. Skulle I have en kritisk fejl, som skal rettes hurtigt, prioriterer vi dette uden at det koster ekstra. Skulle det vise sig, at ændringen skal løses udenfor normal arbejdstid, vil det heller ikke koste jer ekstra.