DEN DIGITALE ARBEJDSPLADS

HR-PORTAL

Skab de bedste rammer for jeres virksomheds HR-afdeling med en HR-portal på SharePoint og Office 365, der effektiviserer HR-processer og i særdeleshed onboarding processen. HR-portalen bygger på SharePoint og Office 365 for at gøre brugerfladen så genkendelig og intuitiv som mulig, og dermed sikre optimalt udbytte af jeres investering.

Det kan ofte være meget tids- og ressourcekrævende for virksomheder at vedligeholde HR-informationer, og det er ikke blevet nemmere med den nye GDPR-lovgivning. En HR-portal på SharePoint og Office 365 sikrer, udover 100% kompatibilitet med GDPR, en nemmere og mere efficient arbejdsgang i virksomheden for både medarbejdere og ledelse.

 

HR-Portal-Office365-GDPR

BRUGERVENLIGHED I FOKUS

HR-portalen fra Blue Dock er bygget op om SharePoint og Office 365 og kan tilpasses 100% efter jeres behov. I kan dermed sikre, at jeres virksomhed ikke skal tilpasse sig portalen, men portalen tilpasses jeres virksomhed, som man desværre ofte ser ved diverse online standard løsninger.
Den brugervenlige SharePoint platform tilbyder en nem og enkel oplevelse, hvor der kræves meget lidt IT-erfaring for at benytte.

Ved at anvende SharePoint med Office 365 applikationer, bliver jeres løsning ikke påvirket af eventuelle opdateringer fra Microsoft, og I er dermed sikreret en vedvarende løsning.

 

ÉN LØSNING TIL ALLE FORMÅL

HR-portalen skaber værdi for både medarbejderen og HR-afdelingen. Det giver medarbejderen indblik i allerede registrerede oplysninger, såsom KPI’er, udleveret materiale, MUS, kompetencer og andre relevante informationer. Således skaber HR-portalen gennemsigtighed i de informationer, virksomheden allerede har om medarbejderen, men som typisk er svært tilgængelige.

HR-afdelingen får også værdi af HR-platformen. Én af de største fordele for HR-afdelingen er den effektiviserede onboarding process. Ved hjælp af integration fra Blue Docks egen applikation, bliver det muligt at effektivisere processen fra at søge en medarbejdere, afholdelse af samtaler, ansættelse, indkøb af udstyr, oprettelse i lønsystemet og meget andet – hele processen bliver digital og meget nemmere

Derudover kan HR-afdelingen hurtigt få et overblik over alle medarbejdere, og deres kompetencer, hvilket fx kan anvendes til nye projekter, hvor de rigtige kompetencer søges.

Org-Chart-SharePoint

TJENT IND PÅ 6 MÅNEDER

Den optimerede arbejdsgang og kommunikation betyder i sidste ende flere penge på bundlinjen. Alle informationer om HR er samlet ét sted til glæde og gavn for både medarbejdere og HR-afdelingen, der har nemmere adgang til informationer.

Alle vores SharePoint og Office 365 løsninger er kompatible med den nye persondatalovgivning – GDPR, så I kan bruge mere tid på jeres virksomhed.

Vi ser ofte, at investeringen til en ny HR-portal har tjent sig selv ind på bare 6 måneder grundet den øgede effektivisering og besparelsen til egne systemer.

SE EKSEMPLER PÅ LØSNINGER

Kontakt os

kontakt os for et gratis tilbud

Ring til os på

+45 8853 9800