VORES ARBEJDE

Vi holder det enkelt

Ved brug at Office 365, SharePoint og Windows Azure sikrer vi at jeres medarbejdere arbejder optimalt og effektivt sammen.

Vi har implementeret løsninger på SharePoint siden 2003 hvilket er blevet til +100 intranet løsninger samt ligeså mange HR portaler, Sagshåndtering, procesportaler osv. Mulighederne er ubegrænsede med SharePoint og Office 365.

SharePoint er dog ikke altid svaret på den bedste løsning, derfor laver vi også ofte special udviklede applikationer og mobil apps evt. integreret med SharePoint.

Og når det kommer til prisen, så leverer vi altid til fast pris og vores leasing tilbud muliggør desuden at du ikke behøver at have en krone op af lommen.

Et intranet er ofte fundamentet for den digitale arbejdsplads på SharePoint og Office 365. Derfor er det ofte her vi starter når vores kunder henvender sig og ønsker at gøre brug af deres SharePoint / Office 365 løsning.

Og selvom mange virksomheder stadig betaler enorme summer og bruger årevis på implementering af deres nye intranet så behøver dette ikke være tilfældet. Et typisk intranet for 50-3000 medarbejdere kan sagens implementeres på 3 måneder og til en pris på under 250.000 kr.
Læs for eksempel casen for Tivoli som er et godt eksempel på dette.

EKSEMPLER PÅ PORTALER VI HAR LAVET

CUSTOM APPLIKATIONER

Vi er først og fremmest specialister i udvikling af custom applikationer, og har udviklet special applikationer for nogle af Danmarks førende virksomheder. Hvad end det er en CV-database integreret med Office, On-/off boarding system, ny servicedesk eller noget helt andet, kan vi hjælpe fra start til slut.

INTRANET

Grundstenen i jeres digitale arbejdsplads

DOKUMENTHÅNDTERING

Arbejd mere effektivt og sikkert med jeres dokumenter

PROJEKTPORTAL

Hold styr på detaljerne med en professionel projektportal

SAGSHÅNDTERING

Håndter sager nemt, enkelt og brugervenligt

HR-PORTAL

CV-Database, Matchmaking og meget andet

KVALITETSSTYRING

Sikre kvaliteten med en digital løsning

SharePoint og Office 365 – brugervenligt og smertefrit

Vi udvikler altid vores løsninger på SharePoint, da det er en meget brugervenlig platform, der nemt kan integreres med Office 365 og skræddersyes 100% til jeres virksomhed.
Vi anvender SharePoints grundlæggende platform, men bygger et visuelt lag ovenpå, der matcher jeres visuelle identitet, og samtidig sørger for, at Microsofts opdateringer, ikke forårsager systemnedbrud.
Hvad enten det er et intranet, projektportal, CV-database eller noget helt andet, sikrer vi altid at en professionel og brugervenlig løsning ved hjælp af SharePoint og Office 365 og endda til markedets bedste pris.

SharePoint tilbyder desuden en meget brugervenlig platform, hvor sikkerheden er i top og medarbejdere kan arbejde i samme dokument på samme tid. Det et et ekstremt brugervenligt system, der kræver stort set ingen IT-erfaring og med stort set ubegrænset datamængde.

Specialudviklede løsninger med Azure

Vi udvikler alle vores løsninger i SharePoint og Office 365, men vi er ikke begrænset af platformen – tværtimod. Med Microsoft Azure kan vi specialudvikle applikationer til netop jeres virksomhed ift bestemte behov for effektivisering af processer i jeres virksomhed. Det kan være ønsket om en CV-database integreret med Office, Pipeline styring integreret med ERP-systemet, servicedesk eller noget helt tredje.

 

Prisen overrasker – positivt

Det er ét af vores grundregler, at alle vores løsninger skal være operationelle på under 3 måneder og koste under 250.000kr – en regel vi aldrig har brudt. Mange gange har vi endda leveret løsninger på under 3 måneder, for at imødekomme vores klienters behov, og vi garanterer, at vi kan levere løsninger, der er -50% billigere end vores konkurrenter.

SUPPORT

Vi mener alle skal have ret til god service og support. Derfor tilbyder vi gratis supportaftale til vore klienter, og vi kommer gerne forbi og hjælper jer i gang. Vi står selvfølgelig også til rådighed ved løbende support og vejledning også selvom I allerede har en anden it-leverandør. I betaler ikke for en supportaftale, ej heller for at komme forrest i køen, hvis der er hastesag, og vi garanterer svar indenfor 24 timer.
Derudover garanterer vi, at jeres virksomhed møder samme konsulent hver gang – fra første møde til endelig implementering og efterfølgende support

Har I et spørgsmål så send det til vores konsulenter på support@bluedock.dk eller ring til os på telefon 8853 9800 – første sag er gratis.

Kontakt os

Kontakt os for
et gratis tilbud

Ring til os på

+45 8853 9800