Nyt mobilt intranet til Tivoli

Tivoli har fået nyt intranet baseret på Office 365

Det københavnske Tivoli, der dagligt spreder glæde blandt tusindvis af gæster, ønskede et nyt mobilt intranet til deres virksomhed. En løsning der skulle lette arbejdet og informationsdelingen for medarbejdere og ledelse. De har nu fået et mobilt intranet, der giver medarbejderne et hurtigt og nemt overblik over nyheder og adgang til vigtige informationer, hvor end de er.

Tidligere havde de en forældet SharePoint 2010-løsning, som de ønskede at forbedre. Blue Dock udviklede derfor en ny løsning baseret på Office 365, som er pakket æstetisk og brugervenligt ind i Tivolis eget design. Her er SharePoint optimal at bruge som intranet-løsning, da den let og enkelt kan tilpasses den enkelte virksomheds behov og øsnker.

I dag har alle Tivolis medarbejdere mulighed for at se vigtige informationer og nyheder via computer eller smartphones. Og vigtigst af alt så understøtter den brugen af SharePoint-mobilappen, så brugerne er sikret en hurtig og nem adgang uden behov for at skulle logge ind hver gang. Med SharePoint-mobilappen har du altid intranet med i din lomme og kan med få klik følge med i nyheder i virksomheden og kommunikere med andre.

Med et smart brug af standardteknologi, har det været muligt at holde både implementeringstid og pris nede på et minimum. Derudover er det også muligt for Tivoli i fremtiden let at udvide løsningen nøjagtigt til deres kommende ønsker og behov. Med et mobilt intranet er Tivoli nu sikret en nemmere informationsdeling imellem virksomhedens medarbejdere og ledelse. Brugerne kan let tilgå platformen på diverse devices og følge med i alt, hvad der sker i virksomheden.

Læs mere om vores intranetløsninger her.

 

Hvem er Tivoli?

Tivoli daterer helt tilbage til 1843, hvor det for første gang slog dørene op for gæster. Forlystelsesparken havde i 2018 hele 4.854.000 besøgende, hvilket vidner om, at Tivoli er i høj kurs hos de besøgende.