Nyt mobilt intranet til Tivoli

Tivoli har fået nyt intranet baseret på Office 365, der giver medarbejderne et hurtigt og nemt overblik over nyheder og adgang til vigtige informationer.

Det københavnske Tivoli, der dagligt spreder glæde blandt tusinde af gæster, ønskede et nyt intranet. En løsning, der lettede arbejdet og informationsdelingen for medarbejdere og ledelse.

Tidligere havde de en forældet SharePoint 2010 løsning, som de ønskede forbedret. Og forbedret blev den.

Blue Dock udviklede en ny løsning baseret på Office 365, som er pakket æstetisk og brugervenligt ind i Tivolis eget design.

I dag har alle Tivolis medarbejdere mulighed for at se vigtige informationer og nyheder via PC eller smartphones. Og vigtigst af alt så understøtter den brugen af Microsoft standard SharePoint mobil APP, så brugerne er brugerne sikret en hurtig og nem adgang uden behov for at skulle logge ind hver gang.

Med et klogt brug af standardteknologi, har det været muligt at holde både implementeringstid og pris nede på et minimum. Derudover er det også muligt for Tivoli i fremtiden at let at udvide løsningen nøjagtigt til deres kommende ønsker og behov.

Kontakt os

kontakt os for et gratis tilbud

Ring til os på

+45 8853 9800