fbpx

SAGSHÅNDTERING

Sagshåndtering er på mange områder, én af de vigtigste processer i en virksomhed, da det er en omfattende proces, der kan medvirke til en enten høj eller lav kvalitet af en opgave. Til stadighed ser vi gentagne eksempler på sagshåndteringssystemer, der grundet dårlig brugervenlighed, ringe mulighed for tilpasning og manglfuld integration af data, ikke formår skabe de bedste rammer for digital sagshåndtering.

Udover at spare medarbejdere rigtig meget tid på at lede efter informationer, bidrager et sagshåndteringssystem også til øget sikkerhed, fleksibilitet og i sidste ende øget indtjening.

Sagshåndtering_APP_VANILLA
Facility Management

BRUGERVENLIGHED I FOKUS

Et system for sagshåndtering på SharePoint og Office 365 kan tilpasses 100% efter jeres behov. I kan dermed sikre, at jeres virksomhed ikke skal tilpasse sig systemet, som man desværre ofte ser ved diverse online standard løsninger. I kan i stedet tilpasse systemet til jeres virksomhed.
Den brugervenlige SharePoint platform tilbyder en nem og enkel oplevelse, der kræver meget lidt IT-erfaring at benytte.

Ved at anvende SharePoint med Office 365 applikationer, bliver jeres løsning ikke påvirket af eventuelle opdateringer fra Microsoft, og I er dermed sikret en vedvarende løsning.

Alle vores løsninger er selvfølgelig responsive, så de kan tilgåes fra alle platforme.

SKRÆDDERSYET LØSNING MED SHAREPOINT

Et sagshåndteringssystem skal i bund og grund danne overblik over sager og sikre hurtig eksekvering. Blandt andet derfor udvikler vi alle sagshåndteringssystemer på SharePoint og Office 365.
Det bliver muligt, at håndtere hele processen nemt og smertefrit – lige fra oprettelse til færdiggørelse. Vi kan nemt og smertefrit integrere flere systemer, så data kan flyde mellem systemer. På den måde kan der arbejdes ud fra én fælles platform i virksomheden, hvor alle informationer kan tilgåes.

Vi garanterer, at jeres system for sagshåndtering kan skræddersyes til netop jeres behov og dermed skabe størst mulig værdi for jeres virksomhed.

Sagshaandtering_Desktop2_VANILLA_IPAD
Sagshåndtering_VANILLA_DESKTOP

TJENT IND PÅ 6 MÅNEDER

Vi garanterer først og fremmest, at den aftalte pris ved første møde, også er præcis den pris, I ender med at betale. På den måde skaber vi de bedste rammer for et godt samarbejde.
Derudover garanterer vi, at vi leverer til markedets absolut bedste pris uden at gå på kompromis med løsningen. Alle design- og funktionsmæssige krav skræddersyes til jeres behov. Én af vores grundregler er, at vi skal have en løsning klar på under 3 måneder og til under 250.000. Vi er stolte af aldrig at have brudt den regel.

Vi ser ofte, at investeringen til et nyt system for sagshåndtering på SharePoint har tjent sig selv ind på blot 6 måneder.

SE EKSEMPLER PÅ LØSNINGER

Kontakt os

kontakt os for et gratis tilbud

Ring til os på

+45 5191 4488