Sagshåndtering

SAGSHÅNDTERING

Sagshåndtering er på mange områder, én af de vigtigste processer i en virksomhed, da det er en omfattende proces, der kan medvirke til en enten høj eller lav kvalitet af en opgave. Til stadighed ser vi gentagne eksempler på sagshåndteringssystemer, der grundet dårlig brugervenlighed, ringe mulighed for tilpasning og manglfuld integration af data, ikke formår skabe de bedste rammer for digital sagshåndtering

Udover at spare medarbejdere rigtig meget tid på at lede efter informationer, bidrager et sagshåndteringssystem også til øget sikkerhed, fleksibilitet og i sidste ende øget indtjening

Sagshåndtering_APP_VANILLA
Facility Management

BRUGERVENLIGHED I FOKUS

Et system for sagshåndtering på SharePoint og Office 365 og kan tilpasses 100% efter jeres behov. I kan dermed sikre, at jeres virksomhed ikke skal tilpasse sig systemet, men systemet tilpasses jeres virksomhed, som man desværre ofte ser ved diverse online standard løsninger.
Den brugervenlige SharePoint platform tilbyder en nem og enkel oplevelse, hvor der kræves meget lidt IT-erfaring for at benytte.

Ved at anvende SharePoint med Office 365 applikationer, bliver jeres løsning ikke påvirket af eventuelle opdateringer fra Microsoft, og I er dermed sikreret en vedvarende løsning.

Alle vores løsninger er selvfølgelig responsive, så de kan tilgåes fra alle platforme.

SKRÆDDERSYET LØSNING MED SHAREPOINT

Et sagshåndteringssystem skal i bund og grund danne overblik over sager og sikre hurtig eksekvering, og det er blot én af grundene til vi udvikler alle sagshåndteringssystemer på SharePoint og Office 365.
Det bliver muligt, at håndtere hele processen nemt og smertefrit – lige fra oprettelse til færdiggørelse. Vi kan nemt og smertefrit integrere flere systemer, så data kan flyde mellem systemer, så der kan arbejdes ud fra én fælles platform i virksomheden, hvor alle informationer kan tilgåes.

Vi garanterer, at jeres system for sagshåndtering kan skræddersyes til netop jeres behov og dermed skabe størst mulig værdi for jeres virksomhed.

Sagshaandtering_Desktop2_VANILLA_IPAD
Sagshåndtering_VANILLA_DESKTOP

TJENT IND PÅ 6 MÅNEDER

Vi garanterer først og fremmest, at den aftalte pris ved første møde, også er præcis den pris I ender med at betale. På den måde skaber vi de bedste rammer for et godt samarbejde.
Derudover garanterer vi, at vi leverer til markedets absolut bedste pris uden at gå på kompromis med løsningen – alt skræddersyes til jeres behov. Én af vores grundregler er, at vi skal have en løsning klar på under 3 måneder og til under 250.000, og vi har aldrig brudt den regel.

Vi ser ofte, at investeringen til et nyt system for sagshåndtering på SharePoint har tjent sig selv ind på blot 6 måneder.

SE EKSEMPLER PÅ LØSNINGER

Kontakt os

kontakt os for et gratis tilbud

Ring til os på

+45 8853 9800